Helgen :P

Igår hade vi våra vanliga letioner och alla va där :) för första gången typ :D!!!!! ( på en lör)
sen så gick jag Jesper och martin iväg och åt och de :P
helt chill dag :P


Sen idag så gick jag upp 6:30 för att sen vara på dansen kl 9 :D
åå jag tycker det är så himla kul när man dansa länge och träffar dansgruppen så länge

vi fick pröva kläder till showen oxå :)
efter repet i 5h så gick jag , Alex, Martin, Jesper och det ny killarna Jonathan och Ludvig till subway!!
det va super kul :)!!!
Fick lära känna de nya lite mer oxå :D
men nu ska jag få lite sömn så hörs vi säckert på ons :)

/Datti




Kommentarer
loppan

hej!

Vad fin blogg du har!

Besök gärna min oxå!! ^^)

2012-05-12 @ 13:25:56
URL: http://gillardans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0