Klättra

 
 
 
 
 
 Varje år så blommar det i Kungsträdgården och jag älskar det lika myket varje gång, det är så vackert!(vilket inte bara jag tycker) I år så klättrade jag även upp i ett av träden för att testa något annat och de var väldigt många irriterade och ilskna reaktioner jag fick från de äldre och medelåldersmänniskorna. Så himla tråkigt för träd (för mig) är till för att klättra i om du kan. Jag har alltid klättrat i träd och plötsligt för att det är blommor på så är det dåligt. De va inte så att jag stod och såga ned trädet!
 /Datti
 
 P.S. Hoppas bilderna blev bra för min dator visar bilderna ljusare för mig på datorn än va de egentligen är på mobilen och andra datorer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0