Långfredag

Idag körde jag som sagt laserdom vid fridhemsplan.
och det va sååå himla roooligt!!!!!!!!!! :)
haha ska jag va ärlig så va jag jätte nervös i början innan vi började köra!!
det va första gången för både mig Malin och Fanni så vi va nervösa för Sofie och Rebccca som kört det här innan sa att det skulle vara helt mörkt där inne och att västen som  man har skulle vibrera om man blev träffad. så jag förställde mig ett HELT mörkt rum så man inte såg nåt och att när man blev skjuten så skulle man typ bli ass rädd då den vibrera!
Men det va inte så när man väl va inne så vande sig ögonen jätte snabbt och att det fanns lys slingor lite här och va så man såg bra och när man blev träffad så känndes det inte man märkte bara att västen lyste och att vapnet inte funkade!! xD
men det va ialla falla jätte kul och vi ville köra igen men då va banan full :( tyvärr !!

Jag är Dattido :P (suddigt foto från Rebecca )
men sen köpte jag lite kläder från Gina oxå OCH så hittade jag mina glasögon som jag köpte i
England!! jippi!!



/Datti



Kommentarer
moa&johanna

HEJ FINA DU!

ALLT BRA MED DIG?

2012-04-06 @ 23:25:12
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/
Ellen

Gud så söt blogg! Tänkte bara fråga går du i uppgårdskolan? SKa nämligen börja i 7:an där i höst! :)

2012-04-08 @ 17:46:01
URL: http://ellenking.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0