Panik!!!!!!

Det verkar som om mina inlägg inte kommer upp som jag har skrivit!!! :(
Ska försöka fixa det!!!!

Men för tillfället så har jag lite panik hehe!!
Idag så ska jag åka och ha dans rep!!!! Wihi är fett taggad! För vi brukar inte ha dans på loven men vi ska snart uppträda på en scout dag och det på lör :P
Jag tycker det är skönt att vi har extra rep för annars skulle vi inte hinna med och lära oss dansen :)
Och det är oxå bra för vi har väldigt mkt bugg (pardans) med i numret och det har vi inte riktigt uppträtt med så mkt så är rätt så nervös!!! Därför tycker jag att det är bra så hinner jag och han som jag dansar med (Jesper) hinna träna på det lite extra!!!! :)
Men så får jag reda på att Jesper är sjuk och kommer inte idag!!! Och han kom inte på repet förra veckan Heller!!! Så har rätt så mkt panik hehe för jag är rätt så osäker på bugg så hoppades att vi kunde öva extra mkt på repen :P
Men hoppas verkligen han blir frisk tills repet på ons!!
/Datti
( bilden nedan är på jag,Hanna,Miranda och Jesper :P)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0