Skansen

idag va det uppträdandet på skansen det va kul att vara där och dansa men det gick väll sådär det va lite stressit med ombyterna!!! :P
men det va jättekul idag!!!!!
image description


först så träffades jag Henke och Alex vid slussen för att sen åka till skansen med djurgårdensfärjan :P
vi va tidigast! hehe typ som alltid ;)
sen när alla samlats så gick vi in till skansen och gick till platsen där vi skulle uppträda!
det va på en liten trä scen och den låg på typ en liten gräsplätt :P

där det gick massa kanadagäss så man fick kolla lite vart man gick så man inte gick i nå bajs!!!
sen så repade vi lite och sen kom uppträdanden!!!
det va lerigt där vi bytte om så alla fick va lite försiktiga så vi inte lerade ner kläderna :)
vårt uppträdande var bugg,showdans och locking!!! grupperna som va med va showgruppen äldre, showgruppen yngre och en liten barn showgrupp!! som va super gulliga!!
image description


Efter uppträdandet så stannade jag Jesper,Martin,Henke och Alex kvar :)
Jesper ville typ titta på djuren MEN alla va hungriga så vi åkte till donken :P
sen så bytte jag o Alex väska bara för kul.
sen gick vi till bik bok och Ica !!!
sen när jag och Henke satt på t-banan hem så kom vi på att jag hade Alex väska och han hade min men vi bestämmde att byta väskor på ons ......men så kom vi på att Henke och Alex glömt sin väska/påse vid Ica så vi fick åka tbx :P

aja men det va i alla fall en väldigt rolig dag !!!!! :D
blev lite långt hoppas ni orkade läsa xD
/Datti
image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0