sista gången på grönan...

Idag va jag på grönan sista gången i sommarlovet :(
aa fast vi åkte inte så mkt vi åkte 2 saker faktiskt bara :P
katapulten o jetline efter det så åkte vi hem till Alex, jag o Martin
vi spelade ett jätte läskigt spel som hette Slender as äckligt!! jag o Martin satt med varsin kudde medans Alex spelade :P
aa det va ialla fall väldigt kul att träffa de igen har inte träffat dom på 3 veckor typ.
Och nu så längatr jag till fredag då jag får träffa hela vår dansgrupp elr asså de som är kvar :/ de flesta har slutat tyvärr elr asså det känns som det i alla fall. em som sagt längatr efter de har saknat de under sommarlovet så mkt !!! o så ska det bli skönt att få dansa :D!!!
 
/Datti
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0