morgon fiske......

idag så gick jag upp bajs tidigt!!! elr jag sov aldrig men ändå, men det va bara för att Alex o Martin höll mig vaken... i alla fall så gick vi upp kl 3:30!!!!!!!! (morgon) vilket är gal1 tidigt!!! men man måste typ gå upp tidigt om man vill få fisk nu i sommar. så vi va där i typ 4-5h o fick typ ingen fisk !!! o juste vi fiska Lax bara så ni vet ;) det va en som nappa när vi satt vid bänkarna o då tog jag spöt men så slet den sig....( mitt fel:P ) det va synd för den såg ut att väga 800kg.....typ :D aja påvägen hem sov vi i bilen när vi kom hem så tog vi det lugnt o spelade spel o sånt :P på eftermiddgen så följde jag de till bussen,o nu kommer jag typ inte se dem på 3-4 veckor innan skolan börjar :( men nu ska jag sova har inte sovit på typ 27h /Datti

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0