Sommarlov!!!

skönt med sommarlov!!
Vi hade avslutning på ons! vanligtvis brukar jag tycka det är tråkigt med att sluta skolan för då får man inte träffa alla sina kompisar :P men jag kommer nog träffa det flesta i sommar så jag tyckte bara det va skönt med sommarlov!!!

ialla fall, efter skolavslutningen så åkte jag o bada med Sofie ,Rebecca ,Malin o Mathilda!! vid en jätte mysig vik som hetr Igelviken den ligger högre upp på ön vi bor på!! efter att vi åkt hem o dushat å det så åkte vi till skå festplats det va kul mina kompisars band uppträdde "Erasing memories" o ett band som inte har nåt namn :P
det va 7kt grymma!!
efter det va jag vid fotbollsplan o bara tog det lungt med tjejerna från min skola :D
men ialla fall det kommer nog bli rätt mkt inlägg nu i sommar så glöm inte att kolla in här lite då o då ;)
/Datti

P.s. har så många bilder att rediagera o lägga upp som jag inte hunnit göra :/
men det kommer ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0