Klipp! klipp!!

Idag va jag med Emsan! Vi gjorde läxor och kollade på film :P
sen nu så kollade jag på lite på olika frisyrer och blev lite inspererad på hur jag ska ha mitt hår :P
men sen så gick jag och klippte lite av min ¨lugg¨ bara xD
sist jag klippte hela mitt hår va ungefär för ett år sen då klippte jag typ 20-25 cm :P
men det känns som det typ växt ut nu :)

Det jag klippte idag :P

och en gammal bild från förra året xD
ser lite ojämt ut på vänster för mitt hår råkade vikas in då :P
 anledningen till att det inte är en jätte snygg klippning är för att det är jag som klippt i första bilden och mamma klippte i andra xD (har inte orkat gå till en frisör sen jag typ var 3 elr 4 år :P )

/Datti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0