Träningsvärk!! mumms :P

mm mumms va härligt att ha träningsvärk direkt efter dansen xD Nee driiiver :P
men seriöst hellre att jag har träningsvärk nu en att jag vaknar upp och känner att jag knappt kan röra mig :P men kan lixom inte riktigt fatta vrf jag har det bara! Jag dansade jue idag och det vi gjorde mest va att öva på kast alltså pardans kast( bugg kast) det har blivit mkt roligare nu :D för förut så orkade inte min buggkompis mig, lite fäät vet ni :P, men nu orkar han mig :D!! ( för det mesta :P ) så då kan man jue göra mkt roliga kast och lyft :)
 
ett av lyften som kallas ¨fisken¨
det är jag och Alex!! (han är då inte min pardansakompis :P )

/Datti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0