Riskakor nån??

Haha igår när jag skulle till dansen så köpte jag riskakor men vill inte äta upp hela själv så jag bjöd till de som ville ha i vår dansgrupp :P men bara halva gick åt :( så för att bli av med det frågade jag och Hanna det i barnmusikal om det ville ha en riskaka (det svarade inte) så vi ställde hela paketet på bordet och sa "här finns det riskakor som alla kan ta :)" men när vi kom ut från omklädningsrummet så hade nån satt lappar på paketet:P så vi lämnade paketet där åt sitt öde!!
och så när vi va där idag så ser jag och Felicia att det nån har ställt paketet på bänken vid micron xD och Felicia va hungrig så hon tog paketet sen åt alla från det ;) så det va bra tta jag köpte de för första början!! I got Skills!!! :D
/Datt!



Kommentarer
Moa

var gärna med i veckans blogg:)

fin blogg!



http://snyggablondajag.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-paminnelse.html#comment

2012-06-18 @ 11:00:34
URL: http://snyggablondajag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0