Modell för en dag

idag va jag på det där som alla har varit.... ¨The studio¨
de är jue typ att man få vara modell för en dag...fasr inte riktigt en hel dag :P
jag har alltid varit lite kritiskt mot de stället för en gång när jag av där fick jag vänta 4´h sen så gick jag hem för de tog för lång tid.Men nu så gcik de snabbare o de blev faktiskt fina bilder :)
jag bad sminkösen att smicka på lite extra mkt för ville ha några sånna bilder oxå inte bara ¨vanliga¨bilder som jag redan har.(asså deva mkt för mig som inte har så mkt smink i vanliga fall)
här får ni se några av bilderna(egoo :P)
kanske dyker upp någon egobild lite då då :P
men aa blev nöjd o har själv redigerat dem :)
/Datti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0